Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Monica - 15 maj 2017 13:05

 


Nu kan du bjuda på en riktig ostkväll tillsammans med familj och vänner! Falbygdens Rökt ost har en unik, pikant röksmak och gör sig perfekt på ostbrickan eller som ett vegetariskt alternativ till rökt skinka.

Att röka ost har anor från romartiden. Då rökte man osten för att få den att hålla sig färsk länge. Idag görs osten av smält hårdost. Kraven på smält hårdost är lika höga som på ost för direktkonsumtion. Osten röks i spånrökar så att den får en ljus brun yta och en unik pikant röksmak i den gräddiga gula insidan.

Detta skulle jag väldigt gärna testa så jag håller tummen!

#röktostbuzz #falbygdens #buzzador

Av Monica - 15 maj 2017 13:02

 

Dessa har vi testat i familjen och de var väldigt uppskattade, för min egen del älskar jag blåmögelost!

Med Castellos ostar får du något alldeles extra att toppa dina burgare med.

Välj mellan två olika varianter:

Castello Burger Blue (37%)
En skivad blåmögelost med nötig karaktär som passar utmärkt när du vill göra en extra god och smakrik hamburgare hemma.

Castello Burger Cheddar (35%)
En skivad, smakrik engelsk cheddarost som är lagrad i minst 5 månader. Passar perfekt för dig som vill få till en klassisk och smakrik cheeseburgare hemma.

#castelloburgerbuzz #castello #buzzador

Presentation


Kvinnan, myten, legenden= MORMOR

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards