Direktlänk till inlägg 4 november 2016

Från Metrobloggen 2007

Av Monica - 4 november 2016 08:44

Älskade dyrgripar!

Tänk så fort tiden går, jag har varit enastående mamma i snart 12 år och mycket vatten har hunnit rinna under broarna på den tiden. Mycket slit, oro och jobb men också väldigt mycket glädje och kärlek.Alla syskonbråk som höll på att knäcka mig, hatet mellan döttrarna var och är min största sorg. Eftersom jag inte har några syskon själv, något jag alltid har saknat, är det många tårar jag fällt över deras osämja. Jag vet och förstår varför det kunnat bli så och jag vet att jag inte kan eller ska lägga skulden på mig. Det finns andra orsaker utöver deras personliga skillnader, men de vill jag inte gå in på med hänsyn till mina älskade flickor.Hur mycket bråk, skrik och elakheter som haglat genom vårt hem så har jag aldrig för en sekund ångrat mig och fick jag leva om mitt liv så hade det inte varit mina barn jag valt bort i alla fall.Mina älskade dyrgripar, jag önskar er all lycka i välden och att ni kommer att känna glädje över det ni fått av era liv en gång. Tack för att ni finns alla tre.Uppladdat 2007-06-23 kl. 22.18


Bilden är dock från julaftonsfirandet 2015 och de är lika älskade än.   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 17 mars 2021 15:46

I samarbete med Abilar rekomenderar jag dig att gå in på Buzzador och anmäla ditt intresse för denna salva.         ...

Av Monica - 16 mars 2021 13:14


I sammarbete med Lumene hoppas jag få testa Lumene Nordic Bloom V-Shape Serum     Lumene lanserar den nya hudvårdsserien Nordic Bloom [LUMO]. Dess hemlighet är en unik pre-retinolförening av nordiska bär, som hjälper till att göra fina linjer ...

Av Monica - 16 oktober 2019 08:45

I samarbete med Önskefoto hoppas jag få testa att göra en fotokalender. Det har aldrig varit enklare att skapa en personlig kalender med alla dina favoritbilder, skapa var du vill, när du vill! Med Önskefotos app skapar du snabbt och enkelt din kal...

Av Monica - 15 oktober 2019 15:03

  Idag skulle min älskade sambo ha fyllt 73 år men det är den andra födelsedagen vi inte får dela med honom. Inte heller kan vi fira dagen tillsammans med mitt äldsta barnbarn som fick dela dag med bonusmorfar 7 år och idag fyller 9 år. Två av d...

Av Monica - 18 oktober 2018 11:39


I sammarbete med Buzzador hoppas jag få skapa mig en fotokalender.   Det har aldrig varit enklare att skapa en personlig kalender med alla dina favoritbilder, skapa var du vill, när du vill! Med Önskefotos app skapar du snabbt och en...

Presentation


Kvinnan, myten, legenden= MORMOR

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Skapa flashcards